sábado, 31 de diciembre de 2016

FELIZ AÑO NUEVO- HAPPY NEW YEAR

Some people know that I do not speak English very well. My mother tongue is Spanish and I am a Portuguese teacher. However music has no boundaries.
And since I was 14 I am an admirer of Heart. A sincere love. Sometimes I would like to comment more. Explain. But my English is bad. I'm studying little by little. Just to better understand some brothers who equally love the band HEART. Thank you for allowing me to share these moments with you.
I have shared joys and sorrows. We have shared all these feelings. That brings us together. The magic of music. The songs of this band. The voice of Ann Wilson, Nancy Wilson's guitar I know has allowed many girls to get started in the art of guitar. The first formation of Heart for me is the best. I love them all. To Howard, to Roger. Michael, Steve, that formation, with all respect, is eternal for me, the best. It is anthological. But of course, I love the new, the ones that went through the band. The ones that are currently. They are wonderful. Ben, Craig, Debbi, Kristian and others. To all these musicians I wish you health, peace and prosperity for your life and your art. To my dear Ann and Nancy Wilson, in this life, I may not see a live show of them, for the distance and my resources, but I want you to know that they have made me and I am very happy. And they're in my soundtrack for part of my life.
In the good and bad moments they accompany me. I have made this blog in Spanish so that something always can be read about our beloved band. Well happy holidays happy new year For all.
Thank you for understanding and withstanding my bad English.

Algunos saben que no hablo muy bien el inglés. Mi lengua materna es el español y soy profesora de portugués. Sin embargo la música no tiene fronteras.
Y desde mis 14 años soy una admiradora de Heart . Un amor sincero. A veces quisiera comentar más cosas. Explicar.Pero mi inglés es malo. Estoy estudiando de a poco. Solo para entender mejor a algunos hermanos que por igual amamos la banda HEART. Gracias por permitirme compartir estos momentos con ustedes.
He compartido alegrías y tristezas. Hemos compartido todos estos sentimientos. Eso nos une. Lo mágico que tiene la música.Las canciones de esta banda. La voz de Ann Wilson, la guitarra de Nancy Wilson que sé que ha permitido que muchas chicas se inicien en el arte de la guitarra. La primera formación de Heart para mi es la mejor.Los amo a todos. A Howard, a Roger .Michael,Steve, esa formación ,con todo respeto, es eterna para mi,la mejor.Es antológica. Pero claro,me encanta lo nuevo,los que pasaron por la banda. Los que están actualmente.Son maravillosos. Ben, Craig,Debbi, Kristian y otros. A todos estos músicos les deseo salud ,paz y prosperidad para con su vida y su arte. A mis queridas Ann y Nancy Wilson puede que en esta vida, no llegue a ver un show en vivo de ellas, por la distancia y mis recursos,pero quiero que sepan que me han hecho  y me hacen muy feliz. Y están en mi banda de sonido de parte de mi vida.
En los buenos y malos momentos me acompañan. Yo he realizado ese blog en español para que siempre algo se pueda leer sobre nuestra amada banda. Bien, felices fiestas, feliz año nuevo. Para todos.
Gracias por entenderme y soportar mi mal inglés.



No hay comentarios:

Publicar un comentario